Kaffemaskin Melitta, Cafina XT8, möjlighet till leasing
Avslutad
Avslutas: 27 augusti 2025 14:07
Ledande bud
Kontakta Budi
-
Moms på bud
25%
I samarbete med Nordic Finance
Du måste bekräfta att du har uppfattat auktionens utlämningstider och plats innan du kan lägga ditt bud.
Utlämning
Fredag 29 augusti kl. 08:30 till 13:00Adress
Linta Gårdsväg 5a, BrommaFrakt möjlig
NejÖvrigt
Endast utsatta tider gäller.Kom ihåg att även om frakt är ej möjligt så har du möjlighet att hämta ut objektet själv, skicka ett ombud eller använda externa tjänster som t.ex. Tiptapp under den aktuella utlämningstiden.
Beräkna din leasingkostnad
Din månadskostnad
0 kr / mån
I samarbete med Nordic Finance
Objektbeskrivning
Objekt ID
1/102155Export allowed
YesMarknadsvärde
380 000 krKaffemaskin Cafina XT8-2G-1TF-WO-0-0
Önskar du leasing på detta objekt, kontakta gärna oss på hello@budi.se så kan vi skräddarsy en lösning till er.
Fully automatic coffee machine for coffee specialities. With two grinders (2G)
- self service model
- new, innovative design
- TFT 8,4" touch display
- lightning concept
- height adjustable outlet for all drinks
- milk foamer system for hot and cold milk foam as well as hot or cold milk (1TF - for one typ of milk))
- professional stainless steel brewing group
- variable pressure system
- tool steel grinding disks
- automatic coffee quality system (ACS)
- cleaning in place (CIP - clean in place)
Product capacity 250 espresso, 200 cappuccino
Item width mm 350
Item depth mm 580
Item height mm 765
Package volume 0.207 m3
Package dimensions (LxWxH) 40x63x82 cm
Net weight 50.8 kg
Package weight 65 kg
Connection power kW 8.7
Connection voltage V 400
Number of phases 3NPE
Frequency Hz 50
Type of electrical connection Semifixed
Electrical conn. height mm 25
Cold water diam. 15
Cold water flow l/min 2
Cold water min pressure kPa 200
Cold water max pressure kPa 600
Cold water conn. height mm 25
Drain diameter 25
Floor drain needed Yes
Sound level dB 70
Cleaning automatic washing
Data transfer USB
Features 370 cups/day
Programmability programmable
Mer info: https://www.metos.se/en/p/coffee-machine-metos-cafina-xt8-2g-1tf-wo-0-0-p_mg4136375
Obs, produkten är en retur och kan ha skadat emballage.
Auktionsinformation
Auktionsavslut
27 augusti 2025 14:07Visning
Efter ö.k. med hello@budi.seUtlämning
Fredag 29 augusti kl. 08:30 till 13:00Adress
Linta Gårdsväg 5a, BrommaFrakt möjlig
NejExport allowed
YesÖvrigt
Endast utsatta tider gäller.Inlämnare
FöretagVanliga frågor och svar
En serviceavgift tillkommer på alla produkter som säljs via Budi. Avgiften läggs ovanpå det vinnande budet, och blir därmed en del av det totala belopp du som köpare betalar.
Varför finns serviceavgiften?
Serviceavgiften täcker våra kostnader för hantering, administration och den service vi erbjuder i samband med försäljningen. På så sätt kan vi säkerställa en trygg och smidig köpupplevelse.
Hur beräknas avgiften?
Avgiften bestäms utifrån produktens värde och hantering. Det är en fast summa som inte förändras av budgivningen.
Tillkommer moms på serviceavgiften?
Ja, 25 % moms läggs alltid på serviceavgiften.
När och var kan jag se serviceavgiften?
Serviceavgiften visas när du är inloggad på vår hemsida. Vi visar alltid avgiften tydligt innan du lägger ditt bud - så att du vet exakt vad totalpriset blir.
Reservationspriset sätts av uppdragsgivaren (säljaren) och är det lägsta belopp som säljaren accepterar för produkten. Syftet är att säkerställa att varan inte säljs under ett i förväg bestämt värde.
Om du vinner en budgivning där reservationspriset inte har uppnåtts, kommer vi att kontakta dig för att höra om du är intresserad av att mötas på en högre nivå. Vi kan då föra en dialog med säljaren för din räkning för att se om det går att komma överens om ett pris som båda parter accepterar.
Vad händer om reservationspriset inte uppnås?
Vi kontaktar dig som budgivare för att höra om du vill diskutera ett högre belopp, och för en dialog med säljaren för att se om en överenskommelse är möjlig.
Kan jag fortfarande köpa om jag vinner under reservationspriset?
Inte direkt. Ditt bud är inte automatiskt godkänt av säljaren, men vi försöker hitta en lösning om du är intresserad.
Ser jag reservationspriset i förväg?
Nej, reservationspriset är dolt under budgivningen. Det enda du ser är om ditt bud har uppnått det eller inte.
Varför finns reservationspris?
För att ge säljaren trygghet i att inte behöva sälja objektet under ett för lågt pris.
Alla bud på Budi är maxbud. Det innebär att du anger det högsta belopp du är beredd att betala för ett objekt.
Vår budmotor sköter sedan budgivningen åt dig automatiskt. Den höjer ditt bud i enlighet med de fördefinierade budstegen – alltid med minsta möjliga höjning – upp till ditt maxbud. På så sätt behöver du inte själv bevaka auktionen varje gång någon annan bjuder.
Kan jag ändra mitt maxbud?
För att höja maxbudet: Du kan när som helst höja ditt maxbud genom att skriva in ett nytt belopp. Systemet uppdaterar det direkt.
Sänka maxbudet: Du kan sänka ditt maxbud, men bara så länge ditt nya maxbud fortfarande ligger över det aktuella högsta budet i auktionen.
Måste jag alltid lägga bud manuellt?
Nej. När du har lagt ett maxbud sköter systemet automatiskt dina höjningar enligt budstegen, upp till ditt maxbelopp.
Ser andra mitt maxbud?
Nej. Ditt maxbud är dolt för övriga budgivare. De ser bara det aktuella ledande budet.
Vad händer om två lägger samma maxbud?
Den som la sitt maxbud först får fördelen och ligger kvar som ledande budgivare.
Kan jag ångra ett maxbud?
Du kan inte ta bort ett maxbud helt, men du kan sänka det – så länge det fortfarande är högre än det aktuella högsta budet.
Exempel på hur maxbud fungerar
Du lägger ett maxbud på 1 000 kr. Det högsta befintliga budet är 700 kr.
Systemet höjer då automatiskt till nästa budsteg, t.ex. 750 kr.
Om någon annan bjuder 800 kr, höjer systemet dig direkt till 850 kr.
Detta fortsätter tills någon bjuder över ditt maxbud på 1 000 kr – eller tills du vinner auktionen på en lägre nivå.
Budmotorn är skapad för att göra budgivningen enklare för dig som budgivare.
När du lägger ett maxbud som är högre än det nuvarande ledande budet, hjälper budmotorn dig att bjuda automatiskt. Den höjer alltid ditt bud enligt den gällande budstegen – det vill säga med minsta möjliga höjning – upp till ditt maxbud.
Har ingen lagt ett högre motbud än ditt nuvarande bud stannar budgivningen där. På så sätt ser systemet till att du aldrig betalar mer än nödvändigt.
Om flera budgivare har lagt samma maxbud är det alltid den som la sitt maxbud först som får fördelen och ligger kvar som ledande budgivare.
För att alla ska ha en rättvis chans förlängs auktionen med 3 minuter efter varje nytt bud som läggs mot slutet. Klockan nollställs alltså vid varje nytt bud, tills ingen bjuder mer.
Scenario 1:
Budgivare 1 har lagt ett maxbud på 300 kr.
Budgivare 2 lägger ett maxbud på 500 kr.
→ Budgivare 2 leder då på 350 kr (nästa steg över 300 kr).
Scenario 2:
Budgivare 1 har lagt ett maxbud på 600 kr.
Budgivare 2 lägger ett maxbud på 500 kr.
→ Budgivare 1 leder då på 550 kr (nästa steg över 500 kr).
Scenario 3 (samma maxbud):
Budgivare 1 och budgivare 2 har båda lagt 1 000 kr som maxbud.
→ Den som la sitt maxbud först ligger kvar som ledande budgivare.
Alla bud på Budi är bindande. Det innebär att när du lägger ett bud förbinder du dig att fullfölja köpet om du vinner auktionen. För mer information om vad detta innebär kan du läsa våra auktionsvillkor.
För vissa objekt finns möjlighet till frakt. Om frakt är tillgängligt framgår det alltid i objektets auktionsbeskrivning.
Frakt bokas alltid i samband med betalningen. Då inkluderas fraktkostnaden direkt i din betalning.
För övriga objekt behöver du själv hämta ut varan, eller anlita en extern tjänst som exempelvis Tiptapp eller Mooova. Var noga med att ge hämtaren både ditt kundnummer och ditt kvitto, eftersom dessa krävs vid utlämningen.
Om du skickar ett ombud för att hämta åt dig måste även ombudet kunna visa upp ditt kvitto.
Har du frågor kring ett specifikt objekt är det alltid bäst att höra av dig innan auktionen avslutas, så att vi kan bekräfta möjligheten till frakt och eventuella kostnader.
Hur bokar jag frakt?
Frakten bokas alltid i samband med betalningen, om objektet kan skickas.
Kan någon annan hämta mitt objekt?
Ja. Ombudet måste visa upp ditt kvitto vid utlämningen.
Kan jag använda en extern tjänst som Tiptapp eller Mooova?
Ja. Se till att den som hämtar har ditt kundnummer och kvitto för att kunna hämta ut objektet.
Är frakt alltid möjlig?
Nej, fraktmöjligheten varierar mellan olika objekt. Kontrollera alltid objektets auktionsbeskrivning.
Avslutad
Avslutas: 27 augusti 2025 14:07
Ledande bud
Kontakta Budi
-
Moms på bud
25%
I samarbete med Nordic Finance
Du måste bekräfta att du har uppfattat auktionens utlämningstider och plats innan du kan lägga ditt bud.
Utlämning
Fredag 29 augusti kl. 08:30 till 13:00Adress
Linta Gårdsväg 5a, BrommaFrakt möjlig
NejÖvrigt
Endast utsatta tider gäller.Kom ihåg att även om frakt är ej möjligt så har du möjlighet att hämta ut objektet själv, skicka ett ombud eller använda externa tjänster som t.ex. Tiptapp under den aktuella utlämningstiden.
Beräkna din leasingkostnad
Din månadskostnad
0 kr / mån
I samarbete med Nordic Finance

Mer från samma kategori

Kaffemaskin WMF 1500S

Grönsaksskärare Robot Coupe, CL 50 Gourmet A

Mixer Robotcoupe, Blixer 4, inkl. tillbehör

Kaffemaskin WMF 1500S - Reservdelsobjekt / Reparationsobjekt

Kyl/frys SMEG FAB32RCR5

Grill med galler

Kyl/frys SMEG FAB32LBL5

Kyl/frys SMEG FA490RR5

Induktionshäll GastroteQ, IP35S

Gashäll SMEG SRV864POGH

Våffeljärn Adexa, dubbel

Smörgåsgrill Köksbörsen
12 av 27 st